تجربیات نعیم خادمی در شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴

این وبلاگ درباره تجربیات شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴ (Flight Simulator) نعیم خادمی می باشد.

تجربیات نعیم خادمی در شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴

این وبلاگ درباره تجربیات شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴ (Flight Simulator) نعیم خادمی می باشد.

پرواز شخصی : OIFM به OIAW

هواپیما : A-310

مسیر : ISN-GADLU-GABKO-AWZ

ارتفاع:18000

 

فرودگاه اصفهان

 

26R-OIFM

 

برفراز اصفهان

 

فرود - OIAW

در مورد این پرواز باید بگم که یه نفر ناظر داشته که قبل من تو اهواز نشسته بوده.ایشون می گه که من قبل باند Touch Down کردم و من خودم معتقدم که با توجه به Playback FS که دیدم ابتدای باند رو آسفالت نشستم. البته در هر دو حالت من زیادی ارتفاعم کم بوده!

از قضا Log این پرواز هم Missed شده چونکه FSACARS یه ایراد پیدا کرد و این Log رو ۱۰۰ بار ارسال می کرد مجبور شدم ببندمش!

ناظر پرواز من یه 727 بوده که آقای طوافیان Pilot اون بوده.اینم Screenshot ایشون!


 

727 پارمیس و من A310 در اهواز OIAW

نظرات 2 + ارسال نظر
بوسه سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگ بسیار زیبایی دارید
عیدتون هم مبارک
**********
همیشه با تو
معنای زنده بودن من ،با تو بودن است
نزدیک ، دور
سیر ، گرسنه
رها ، اسیر
دلتنگ ، شاد
آن لحظه ای که بی توسر آید مرا مباد
مفهوم مرگ من
در راه سر فرازی تو، در کنار تو
مفهوم زندگی است.
معنای عشق نیز
در سرنوشت من
با تو،همیشه باتو،زیستن.
*******************
موفق و پیروز باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.108.blogsky.com

شما که لینک ندادید..!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد