تجربیات نعیم خادمی در شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴

این وبلاگ درباره تجربیات شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴ (Flight Simulator) نعیم خادمی می باشد.

تجربیات نعیم خادمی در شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴

این وبلاگ درباره تجربیات شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴ (Flight Simulator) نعیم خادمی می باشد.

پرواز آنلاین دسته جمعی از OIII تا OISS

امروز پنج شنبه همون طور که سایت Iran-Vacc قبلا اعلام کرده بود پرواز آنلاین دسته جمعی توی VATSIM از OIII یعنی همون مهرآباد خودمون به OISS یعنی همون شهید دستغیب شیراز خودمون بود.پرواز قرار بود راس ساعت 21 Local Time انجام بشه و منم راس ساعت با Boeing 737 خودم  توی مهرآباد بودم،یکی از گیت های شرقی فرودگاه ! گیت ۲۵!

کم کم بروبچه های FS کار جمع شدن و منم که کم طاقت تر از همه سریع IFR Clearance رو از Tehran Center گرفتم و رفتم رو Runway 29L.

 

Runway 29 L - Cleared For Take Off

 

خلاصه Take زدیم و رفتیم رو سر کرج! کنترل ما هم دست OIII-APPR بود و خلاصه مثل این که یادش رفته بود Heading بده ما هم با ۲۳۰ نات می رفتیم جلو!

 

737 - تهران - مهرآباد - یه هواپیما رو باند و شهرک اکباتان در کنار فرودگاه

 

از RABAM به LARAB و از اونجا به ISN می رفتیم که رو سر اصفهان یه هواپیما که از شیراز میومد پیداش شد! تو FL300 و منم تو FL290 بودم یعنی فقط ۱۰۰۰ فوت فاصله ! بدون اینکه منو ببینه از بالا سرم رد شد اما من شیکارش کردم ! ایناهاش!

داره از بالا عکس در میره!

 

Close Encounter

 

به شیراز که رسیدیم کنترلر ILS Approach 29L داد از FL290 به FL130 اومدم و از رو سر مرودشت و زرقون رد شدم و رو دریاچه نمک Heading گرفتم به سمت باند و دیگه از این به بعدش ILS FREQ 109.90 RWY 29L با HDG 292 همه کار کرد و منم تماشا کردم!!

On Final 29L OISS

 

Nice Landing-Vertical Speed 120 Feet/Min Touch Down Rate

 

و اما داستان به روایت دیگر یعنی ATC !

 

 همون فاصله نزدیک ۱۰۰۰ فوتی این بار از دید ATC کنار OIFM (اصفهان)

 

IR0044,IRA320,NAEEM-K (me) Over OIFM

 

من روی فینال 29L

 

من توی گیت و یه هواپیما دیگه در حال Landing

 

دریافت Log این پرواز : Click Here

با تشکر از کلیه Pilot ها و آقای Tavafian در ATC Virtual Tehran

نظرات و پیشنهادات و مطالب خود را به ایمیل من ارسال نمایید.

عکس های Pilot از نعیم خادمی

تصاویر ATC از آقای طوافیان

نظرات 4 + ارسال نظر
شهرام جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ق.ظ

اوه ممنون نعیم جان خیلی گزارش جالبی بود ... اونی توو عکس دوم پشت سرته هم منم IR0044 ... با اجازت توو فوروم خودمون به این پست لینک میدم .
قربانت

Navid Hamzeloo جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.iran-vacc.org/

Salam Naeem Jan, Merci Az Bloget
Dar morede Matlabi ke neveshti Boodi ke Man (OIII_APP) Yadesh rafte bood ke Vector bede, Shoma Standard Instrument Departure (SID) ke tooye clerancetoon gerefte boodin, RABAM1A departure ke shoma bayad bad az Take offetoon, Radiale 168 TRN VOR ro migereftid ba be rabam miraftid, vaghti ke shoma CLerance ro ghabool mikonid, va readback mikonid, COntroller entezare hamin karo dare az shoma va vectori sader nakhahad shod magar inke shoma darkhast konid va ya inke controler be daleyele khas khodesh be shoma Vector Bede.
Chart haye marbootaro mitoonid az Site Iran-vacc.org Download Konid.

مجله پرواز شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.flight-magazine.ir

سلام دوست من شما میتونی ورژن جدید سیمیلاتور X رو از دفتر ما تهیه کنی
یا از سایت خریداری کن یا
با این شمار تماس بگیر ۶۶۲۵۰۹۷۰-۶۶۲۵۴۹۹

[ بدون نام ] یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد