تجربیات نعیم خادمی در شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴

این وبلاگ درباره تجربیات شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴ (Flight Simulator) نعیم خادمی می باشد.

تجربیات نعیم خادمی در شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴

این وبلاگ درباره تجربیات شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴ (Flight Simulator) نعیم خادمی می باشد.

شبیه‌ساز پرواز

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد.

شبیه‌ساز پرواز سیستمی است که برای تقلید (یا شبیه‌سازی) رفتار هواگردها به ویژه هواپیما ساخته می‌شود.

شبیه‌ساز پرواز از حد بازی‌های کامپیوتری تا دستگاه‌های بزرگ چند میلیون دلاری ساخته می‌شود. شبیه‌سازهای قدیمی عمدتاً سیستم‌های مکانیکی و الکترومکانیکی بودند. با پیشرفت فن‌آوری رایانه و کاربرد نرم‌افزار، شبیه‌سازهای امروزی توانائی تقلید تقریباً تمام جنبه‌های پرواز هواپیما را دارند.

از شبیه‌ساز پرواز برای تربیت خلبانان و نیز پژوهش استفاده می‌شود. نرم‌افزارهای شبیه‌سازی نیز برای کامپیوترهای شخصی ساخته شده است.

یکی از این شبیه سازها Flight Simulator 2004 می باشد.

نظرات 6 + ارسال نظر
داوود دهقان پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ب.ظ

داوود دهقان پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:13 ب.ظ

آقای نعیم خان سلام
داداش من تازه شروع کردم به کار با شبیه ساز
خیلی هم به خلبانی علاقه دارم
اگر میشه آیدی منو ادد کن با هم یه صحبتی داشته باشیم تا راهنماییم کنی
pesare_payetakhti@yahoo.com

حمید شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ب.ظ http://hamid seiiedhoseini@yahoo.com

سلام

من حدود یک سال هست که با شبیه ساز پرواز آشنا شدم و
در ضمن علاقه بسیاری به شغل خلبانی با همه سختی های
آن هستم. می خواستم اگه امکان داره قسمت آموزش از مبتدی تا پیشرفته تو وبلاگ بذاری تا ما هم از پرواز با شبیه ساز لذت ببریم. و همچنین می خواستم من رو در مورد اضافه شونده های شبیه ساز و انواع اون و نحوه دانلود اون:از کدوم سایت) و یا خرید اون از اینترنت چون که تو فروشگاه های نرم افزاری به هیچ وجه اضافه شونده ها وجود ندارند راهنمایی کنی.
تشکر
اجرکم عند اللله

برسام دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام علیکم ! میگم چه باحاله این پرواز هات !!!! من که تازه شروع کردم ! و هنگام فرود نمی دونم چرا با زمین برخورد می کنم !!!!!!!!!!!!!!!! LOL !!!!! البته راه می افتم !!!!!! ببینم چه طوری آنلاین بازی می کنین ؟

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

mir mohammad سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ

man yek khalabane taze kar hastam vaaz in narm afzar nazdike 2 sale estefade kardam.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد